100512

Idag har jag blitiv bjuden in till "aspirantdag" i Pukeberg, Nybro. Så jag & Achie ska åka dit eftersom båda har sökt utbildningar där till hösten. Åka o kolla hur det funkar där - hur litet stället är och äta gratis mat !!
Achie hade kollat upp och alla som hade sökt förra året hade kommit in förutom 2 stycken + att det lägsta betyget som kom in hade 14,6 och 0,2 i högskolebetyg. Känns mycket bättre nu, kanske får göra något vettigt till höst då?!! Flytta till ny "stad" och klara sig själv. Spännande! Längtaar.
Fast man ska inte hoppas för mycket, jag brukar ha turen och hamna precis utanför "prispallen".


Nu ska jag titta på lite beverlyhills och ladda upp inför ledig dag imorgo, ska ut & rasta Jonna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0