100517

Idag har jag knappt gjort någonting, men det känns väldigt skönt att slippe göra något när man väl är ledig. Rätt sleten efter gårdagen.. Var ute & gick 1 timme i förmiddags sen sov jag på soffan i typ 2 timmar. SKÖÖNT - att sova på soffan kan vara något av det bästa , helt seriöst. haha.
Dessutom har jag varit på min första utomhusträning iår (i sverige). Skönt att komma ut även om det kändes lite kallt i början. KULKUL!
Sen mötte jag Jonna och vi pratade om väldigt allvarliga saker som vanligt, bra att prata ut lite. hehe.

& nu ska jag snart sova,
ska upp & gratta pappa kl 06.00 imorgon,
gamle man som fyller 51 år !!

har dessutom gjort spellista på ipoden, brukar aldrig ha det men ångrar mig alltid när jag väl ska ha den en längre tid. ni kan få ett smakprov;

Spellistan heter ÄCKLIGT BRA
alla kanske inte är äckligt bra men har fina minnen till dem.,
slutade med ca 70 låtar.
varar ju en lång bussresa iallafall.
hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0