music is the air that i breathe

Har haft en kalasbra dag idag,
känns som jag varit borta från vardagen i evigheter.
Jobbade till 14 sen åkte jag in & var mentalt stöd till Rox som gjorde Tattoooo. Galet fin blev den iallafall. Man blev ju riktigt sjugen på att göra en själv.


MUSIC IS THE AIR THAT I BREATHE

___________________________________

plus att jag varit & lekt av mig lite på LO idag, typ aerobik.
känner sån ångest innan träningarna denna veckan - kanske beror på förre veckans träningsläger. fast när man väl börjar träna så är det roligt . så imorgon ska jag tvinga mig ut & springa till gymmet - biffa !!
sen jobbar jag från 14-21-> känns lagom roligt.
ohweeell
nu cougertown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0