en gladare amanda

Ibland så lönar det sig att vara bitter och dessutom ha en blogg. Kära Amanda i min klass erbjöd mig en väldigt stor tjock-tv. Helt gratis! Hur underbart bra var inte det lixom? Så på söndag ska jag kunna kolla på TV! HEJA AMANDA!
Dessutom ska jag som min mor sa; "Gå tillbaka och klaga på det jävla möget!". Ska försöka tjata tillbaka lite pengar för digitalmottagaren eller iallfall tillgodokvitto. Fortsättning följer på det..

Har överlevt dagen, från 9.30-19 i skolan idag. Det var väl lite sådär roligt, men har iallafall kommit en bra bit på grupparbetet och överleft diskussionssemenarium nr 2. Bara en kvar!

Pratade med Roxanne ikväll med, det sjuka är att hon åker hit imorgon. & på fredag kommer hon hit. JÄÄÄJ

puss på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0