första april

fredag IGEN och APRIL, hur snabbt kan det gå egentligen?
denna veckan har jag börjat en ny kurs, som verkar lika jobbig som de förra teoretiska kurserna.. annars har jag endast tränat och ätit min första glass. Dock ska jag spara mig med en riktig glass tills jag är hemma så man inte blir besviken! Har varit lite vår i Sundsvall i veckan, så jag har rastat svarta blixten mycket, mest till och från friskis egentligen. Men guud vad härligt det är att cykla på asfalt..
Även om det har varit plusgrader hela denna veckan så är det ofantligt mycket snö kvar, BORT BORT!

Nu ska jag hem till Robin med några från klassen och titta tv och ha en lugn ekonomisk helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0