jävla teknik

Just nu är jag rosenrasande (som min syster skulle säga). Min usb-tv fungerade inte nu på två dagar så jag avinstallerade och installerade om det. Har gjort detta typ 5 gånger nu då det ska hänga sig och göra precis allt jag inte vill att det ska göra. AAARRRHHH!!
Bara för att jag nu har försökt fixa detta - till ingen nytta - har jag inte gjort "läxan" tills imrogon heller, bra kväll detta. haha. Tur den lektionen inte börjar förrens 18.00. & Vem lägger en lektion mellan 18.00 till 19.00 och låter oss vara lediga resten av dagen?
När jag får tillbaka min skattepengar ska jag bannemej köpa den fetaste tv;n som finns.

Nu, sista försöket. Håll tummarna

Kommentarer
Postat av: mamma

Gå tillbaka och klaga på det jävla möget!

2011-04-06 @ 10:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0