nä ja e inte bitter

Så jääkla tråkigt att sitta inne och läsa när det är 10 grader vart ute och solen skiner. Det som är ännu mer tråkigt att jag är sämst på att läsa. Bevis: bloggar. Men när jag väl tar tag i boken så börjar det sticka i mina ögon, det borde vara en pik till att inte läsa mer?!
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ på denna kursen, har bara gått en vecka av den och är redan trött på den, förstår inte varför vi inte kan läsa en kurs som faktiskt är kreativ som kan hjälpa oss i framtiden. Nej istället ska vi läsa om nyhetsartiklar och olika teorier??
ohwell - denna veckan kommer rox, YÄÄÄÄJ!

Kan visa en ganska rolig sak;
för några dagar sen så visade tor detta för vår klass, att om man googlade på helvetica så ändrades hela sidan och blev i comic sans. Kanske branch-humor men erkän kul?!
helvetica och comic sans är alltså två olika typsnitt.


nej, nu ska jag sluta vara bitter och läsa lite, sen ska jag väl till gymmet och vara flitig.
kjam

Kommentarer
Postat av: Achie

Hahaha, Comic sans är typligen den mest hatade typsnittet av de flesta grafiker. Det var CAP DESIGN som gjorde det till ett aprilskämt såg jag på deras hemsida :D haha

2011-04-05 @ 19:04:19
URL: http://afajersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0