sagostund

Jag kom på nyss att jag har en kalasbra klass här i norrland. Idag grillade vi in våren, det var minsan på tiden. Hoppas det håller sig. Vi satt ute och snackade massa och spelade spel ända till åtta halv nio. Hade dock lite väl kalla fötter när man kom in men det var det värt!
Tänk då att ni hemma alltid har liiiiite varmare än vad jag har. orättvist...
Kvällen avslutades med att Karin hade högläsning ur sagoböcker av Sven Nordqvist. Nästan så man kände sig som fem år igen. Detta är något alla borde testa igen, mys på hög nivå :)


& i fredags drack vi vin och snackade skit till två på natten.
Fina tider just nu.

Men ändå så längtar jag såååå till jag ska hem och mysa med alla, bara 5 dagar nu :)
puss på det
om ni har tur så får ni se lite bilder imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0