stackars rox

Har haft en väldigt skön torsdag, började dagen med att sola. Extra skönt när det ösregnar hela vägen dit! Gick och lämnade tillbakadigitalmottagaren och blev 450:- rikare (kommer spenderas snarast på en massa skit jag inte behöver). Dock blev kvällen lite sämre, jäkla SJ strandsätter min Roxy i sthlm från 23-04 så kom kommer inte hit förrens imorgon. Även om jag hade varit död om jag skulle hämtat henne halv fyra så är det ju självklart att jag vill ha hit henne NUUUUU!
Ska lägga mig och sov nu, hoppas att det går bättre för SJ så att de kommer ifatt sina förseningar så hon kommer tidigare.

Ser inte så bra ut:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12849374.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0