VÅR

Det är vår i sundsvall!
Man blir så mycket gladare då, testade att springa ute igår. Riktigt skönt. Så ikväll ska jag lura med mig Karin ut på en liten runda. Men nu; Dragons basketmatch. Ska bli kul o kolla sport :) Dragons är ju bland de bästa i Sverige så kul att titta på matcher då de man hejar på vinner.

Dessutom så längtar jag hem massa nu, ska bli så kuuul & träffa alla. Umgås med familjen och ha tjejkväll med mp o såklart hinna träffa rox, sjöbbe o jonna. Får se hur det ska gå ihop bara. Kanske galen utekväll? och träffa milda och en heldag med syster. dessutom fick jag sms av chefen som bad mig jobba två dagar. Kan någon hjälpa mig med en plan hur detta ska gå ihop på 5 dagar?

nu ska jag iväg och heja på drakarna.
kram

Kommentarer
Postat av: Fridis



fem dagar å två arbetsdagar =) lycka till manda , men vet du ? jag är sjukt nöjd för då får jag två dagar med dig om jag har tur =) kraaaaam

2011-04-15 @ 21:04:24
URL: http://tadaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0