världens bästa helg

Påsken spenderades i Åhus vilket var helt underbart. Skåne chockade mig med att ha så mycket mer vår än norrland, grönt och blommit. Möttes av några sommardagar och har invigd altanen med två stycken grillningar. Har gått barfota i klänning i det nyluftade gröna gräset.
Har även jobbat två dagar, umgåtts med roxanne och ätit ottoglass. Haft vinkväll med Frida, Johanna, Agata o Frida. Utgång med Sjöbbe o Sandra. Umgåtts med min familj. Hälsat på farmor och farfar och dessutom spenderat en dag hos mormor i Bonnarp.


Rox ville så hemskt gärna testa röda raketen. Ser proffsigt ut!


Jag <3 Åhus stranden

Jag & Aggs hittade den bästa nya "stigen" till österräng. Som ni ser på mina strumpbyxor så gick det sådär. Men vi kom fram :P


Flickorna Rohlin!!

Nu sitter jag i Sundsvall igen, har försökt plugga lite till tentan imorgon. Får se hur det går imorgon, lite spännande att se vad en hemtenta går ut på. Så imorgon sitter jag och gör tenta mellan 8-17. Whis me luck!

Kommentarer
Postat av: Fridis



så jäkla roligt att få krama dig =)

2011-04-28 @ 08:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0