im back

nu jäklar är jag tillbaka, tog ju bara tre veckor för dem att fixa mitt internet!
Ett tips:
Bli aldrig av med internet om ni har flyttat 100 min hemmeifrån + pluggar på universitet. Internet är väldigt nödvändigt i båda fallen!

Jag har alltså hunnit med att flytta, bor nu mitt inne i stan med Anna. Såhär ser mitt nya rum ut:


Mycket bättre än nacksta trots en ny omgång med vägglöss!

Jag har även varit en liten sväng i London Baby, så himla kul var det. Jag, Anna, Karin, Terese och Caroline såg varenda hörna känns det som, dessutom så shoppade vi och festade lite! KulKul!



+ att vi har hunnit med inflyttningsfest
+ att jag varje dag läser mer än jag gjort förut samanlagt/år
+ att vi endast har haft 9 lektioner på 5 veckor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0